torstai 16. syyskuuta 2010

Strange News from Another Star

Selasin eilisiltana Ranskan matkaopasta ja sieltä mä bongasin Café Cannibalen, joka on kahvila Pariisissa ja nyt myös mun blogini nimi. Muutama yö sitten mä näin unta, jossa haaksirikkouduin pienen porukan kanssa autiolle saarelle. Saarella ei ollut ruokaa, ja ainoa mahdollisuus selvitä hengissä, oli syödä kuolleita ihmisiä. Mä en suostunut koskemaan ruumiisin. Kun me oltiin pelastumassa, mä kuitenkin päätin, että pakkohan sitä ihmislihaa on maistaa nyt, kun siihen kerrankin on mahdollisuus. Eihän viimeistä tilaisuutta mitenkään voi hukata. Niinpä mä kävelin jääkaapille (Kyllä vain. Jääkaapille.) ja pistelin pari sormea poskeeni. Että sellaista... Joko mä olen tulossa hulluksi (mikä on täysin mahdollista) tai sitten uni oli sekoitus William Goldingin Kärpästen herraa ja Alive-elokuvaa, jonka mä näin viime lauantaina. Leffa kertoo vuonna 1972 tapahtuneesta lento-onnettomuudesta, jossa joukko nuoria urheilijoita putosi keskelle Andien vuoristoa ja joutui selviämään siellä monta viikkoa syöden pelkästään jäätyneiden ystäviensä lihaa... Aika hurjaa.

Ensialkuun te varmaan haluatte tietää, kenen blogia ootte lukemassa. Mun nimi on Isla. Vuoden päästä mä matkustan kauas Ranskaan vaihto-oppilaaksi. Sitä odotellessa käyn ekaa lukiovuotta ilmaisutaidon lukiossa. Parempaa lukiopaikkaa saa hakea. Varsinkin, kun samasta lukiosta löytyy joukko mitä parhaita ystäviä.  Lyhyessä ajassa mä olen myös tutustunut uusiin ihmisiin ja saanut uusia ystäviä. Se on mahtavaa.

Mä rakastan kirjoittamista, lukemista, elokuvia, musiikkia... No paljon erilaisia asioita, joista saatte varmasti kuulla lisää blogin edetessä. Blogin aloittamista mä olen miettinyt jo pitkään, mutta vihdoin haaveesta tuli totta. Aman painostuksella tietysti. Katsotaan, mitä tästäkin tulee...

Weezeriltä ilmestyi eilen uusi levy. Mä sain tietää siitä Youtubessa ehkä yhdeltätoista illalla ja mua ärsytti, kun en ehtinyt kuunnella sitä silloin. Uuden levyn kunniaksi mä liitän tähän vähän Weezeriä. Biisi on nimeltään Island In The Sun.



Blogin ulkoasu on toistaiseksi järkyttävä, mutta se muuttuu (toivottavasti), kun opin käyttämään tätä sivua kunnolla. Jatkossa luvassa kuviakin, jos vaan saan sellaisia otettua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti