perjantai 20. tammikuuta 2012

J'ai trop prévu pour demain

Tällä viikolla olen päässyt turisteilemaan Pariisissa, eli edistämään uraani filmitähtenä AFS:n videoprojektin tiimoilta, jonka tarkoituksena on houkutella ihmisiä Pariisissa vuonna 2014 järjestettävään maailman kongressiin. Eilen kuvasimme koko päivän sateisessa Pariisissa, ja kuvaukset jatkuvat lauantaina aamukahdeksasta yhteen iltapäivällä, jonka jälkeen mun ja vastanäyttelijäni täytyykin jo kiiruhtaa AFS:n järjestämälle viikonloppuleirille Poissyn leirikeskukseen. Mä tulen olemaan hyvin loppu ennen kuin kuluva viikko on ohi, mutta ei se haittaa, sillä Arctic Monkeysin keikkaan on enää vähän yli kaksi viikkoa ja nyt, kun kaikki on viimeisen päälle varmaa, voin paljastaa, että suuntaan sille yhdessä veljeni Kuuran kanssa, joka lentää helmikuun aluksi Ranskaan mua katsomaan. Huomenna mun olisi tarkoitus mennä konserttiin, jossa yleisö osallistuu musiikin tekoon penkeiltä löytyviä rumpuja soittamalla, mutta siitä ehkä lisää myöhemmin. Nyt kyllä painun nukkumaan. Aikatauluni on tällä hetkellä noin niin kuin vähän kiireinen, älkääkä siis ihmetelkö, jos ette kuule musta vähään aikaan. Alla olevaan kappaleeseen tykästyin sattumalta yrittäessäni saada selkoa kehitteillä olevien henkilöhahmojeni musiikkimauista. On se kirjoittaminen vaan niin kätevää. Ranskankielisen musiikin kuuntelu on muuten saanut aivan uuden merkityksen nyt, kun pysyn kohtalaisen hyvin kärryillä lyriikoista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti