torstai 24. maaliskuuta 2011

Dan Abnormal


Blurin ja Gorillazin keulahamona vaikuttava Damon Albarn viettää tänään synttäreitään! Damon on osasyy siihen, että mä innostuin musiikista tosissani viime keväänä. Niinpä ajattelin, että mies ehdottomasti ansaitsee kakun! Mä en ole koskaan ollut loistava täytekakkujen kyhääjä, joten leivoin Damonille sellaisen sijasta mokkapaloja! Itse Damon ei valitettavasti pääse kakustaan nauttimaan, mutta otan kunnian syödä sen hänen puolestaan. Paljon onnea joka tapauksessa!




Tänään on ollut suunnattoman hauska päivä. Olen lähinnä vain hihitellyt itsekseni (ja siihen on jopa olemassa hyvä syy...). Äiti palasi kotiin Pariisin kirjamessuilta ja toi mulle tuliaiseksi suloisen termospullon. Voisin jopa harkita kaakaon ottamista mukaan kouluun joku päivä. Huomenna menemme friikkiporukalla katsomaan Black Swania. Odotan sitä kovasti. Olen kuullut leffasta pelkkää hyvää. Ah, kaikki tuntuu tänä iltana jotenkin niin ihanalta...

Loppuun vielä vähän Bluria. Damonin hymy videon lopussa on jotain aivan mahtavaa. Se on pelottava, mutta samalla kovin herttainen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti